Slog på stort!

Har slagit på stort idag. Insåg att min uttänkta budgetväska från stadium skulle bli oerhört jobbig att stå ut med 450 kilometer så nu äger jag en fin lättviktsväska med "andningshål" mellan rygg och väska. Huuur skön som helst!

Slank även med en hjälm, viktigt att skydda huvudet!
allt som allt en väldigt dyr dag, men svårt att tumma på kvaliten när det kommer till en så viktig sak som vilken väska som jag ska bära runt på flera timmar per dag. Väskan köpt på utebutiken och hjälmen på VO i Umeå.

Kommentarer
Postat av: Patirk

Misstänker att du kommer att ha tillgång till internet på vägen, hur ofta kommer bloggandet utmed resan att ske?

2012-05-30 @ 14:24:33
Postat av: Johan K

Jag siktar på att ta med mig smartphonen och skicka små uppdateringar med bilder där laddningstillfälle ges. Kommer även ha flickvännen hemma med tillgång till bloggen som får uppdatera kontinuerligt.



Hoppas alltså på hyffsat bra bloggande under resans gång!

2012-05-31 @ 13:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0