Ny sponsor och träning.

Har funderat mycket på en bra lösning för övernattning då jag kommer sova utomhus efter vägen. Kom då i kontakt med Hennessy Hammocks och deras "hängmatta" som ett alternativ till tält, och har fått dom att sponsra mig med en Explorer Deluxe Asym Zip

Jämfört med tält finns det en rad fördelar. För det första så ska man faktiskt kunna sova skönt i dom(en omöjlighet i tält), väger lite(runt 1,4kg) och tar lite plats, snabbt att "ställa upp", slippa försöka hitta en bra tältplats. Är nästan så att jag ser framemot att sova borta från min säng!

HENNESSY HAMMOCK

http://www.hennessyhammock.com

I övrigt så väntar jag fortfarande på att nya brädan ska dyka upp från Subsonic. Dyker förhoppningsvis upp nu i dagarna så man kan få lite riktig träning under fötterna. Tränar vidare på min freeride-bräda tills dess, även om den är långt ifrån optimal att åka några längre sträckor med. Har fått lite smärta under vänsterfot, så hoppas hinna stärka den rejält innan avresa. Tränar också mycket på att variera emellan vänster och högerfot för att få upp stabiliteten lite när man pushar med "fel" fot.
Kommer upp massa bilder när sakerna börjar dimpa in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0