Tidning och reservdelar!

VK var förbi på morgonkvisten, ska bli kul att se vad det resulterar i. Tog massa bilder och ställde frågor. Longboard börjar ju bli mer och mer populärt så hoppas att det kan locka fler att prova. Vill någon prova mina brädor så är det bara att höra av sig så ger vi oss ut på en sväng.

Tobbe warg(limp longboards, roger-bros) kom förbi med massa reservdelar också, stort av honom och mycket uppskattat så att jag slipper bli strandad efter vägen för att någon liten skitgrej går sönder. Tack!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag har ju just i dagarna införskaffat mig en longboard för att lära mig... kan i nuläget.. inget XD

2012-06-04 @ 18:47:58
URL: http://tremanaderochlitetill.blogg.se/
Postat av: Johan

Kul! Det är kanske det roligaste sätt man kan ta sig fram på. Tips är att använda hjälm och undvika de värsta backarna till en början och att ha kul(brukar vara lätt)!

2012-06-04 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0