På granö beckasin

Vaknade 3 imorse och kollade ut genom fönstret fast besluten om sol och torra vägar. Så fel man kan kan ha , regn och blött fortfarande. Vilade till 9 och hoppades att de mesta skulle torka upp. Vilket det faktiskt gjorde. Inte en regn droppe på 5 milmil. Gjorde valet att fortsätta på e12, har utvecklat så speciell relation med den vägen efter 35 mil :-) Tog mig till granö där det började regna igen. Bara en skur men jag är så less på att åka efter blöta vägar så tog in på granö beckasin. Fantastiskt trevlig personal som bjöd på en rejäl portion lunch och billigt boende. Jättefint här, ångrar att inte fiskespöet är med. I övrigt har jag ont i kroppen som vanligt, oroande ont i ena hälsenan men jag är ganska van vid det här laget och de är ju bara 10 mil kvar. Kommer åka till Umeå såfort vägarna är torra igen, dock senast tidigt imorgon. Är alltså i Umeå imorgon med lite flyt, helt sjukt! Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnea Hedelilja

Jag hejjar på dig härifrån Johan!

Ring mig när du vet säkert att du kommer imorgon så tutar jag mig ner till Ume!

2012-06-11 @ 17:30:46
URL: http://hedelilja.se
Postat av: Tomas L

Ett stort hjärta du har när du från väst far.

Vi väntar i öst. Det får bli din tröst.

Vi lämnar ett bidrag för sakens skull.Vi hoppas du inte kör omkull!!

Lycka till! // Thomas, Eva o Gustav

2012-06-11 @ 18:34:41
Postat av: Christer

Kommer med bubbel

2012-06-11 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0