Lycksele

Befinner mig i Lycksele efter 3 mil regn och blöta vägar. Är irriterad på vädret då jag skulle vilja fortsätta men är så kallt om fötterna och allmänt jobbigt och tråkigt att åka i regn. Siktar på att gå upp tidigt imorgon, se att vägarna är torra och ta Umeå i ett svep. Vid gott väder är det ett löfte att jag är i Umeå imorgon kväll! :) be till högre makter om fin väder imorgonimorgon, osäker på hur mycket mer regn jag står ut med. Glömm inte att skänka en slant till parkinsonfonden så blir jag glad och extra peppad!

Kommentarer
Postat av: Johanna Lundberg

Hej Johan!

Tycker att du är hel grym som åker denna sträcka och hoppas att du har peppat många att skänka pengar. Jag smsade direkt och länkade på min facebook till din blogg och skrev om parkinson.

Min älskade morfar dog hastigt förra veckan och han hade parkinson så jag blev glad när jag såg att du skulle göra detta för din farmor!

Kör hårt och hade jag vart i Umeå hade jag åkt sista biten!

/ Johanna

2012-06-10 @ 20:41:24
Postat av: Anger

Vilken väg tar du? Ekorrsel eller följer du 'tolvan'?

2012-06-11 @ 12:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0