Hemma! 45 mil på 5 och en halv dag

Befinner mig hemma i lägenheten igen, känns konstigt. Som att jag ska ut och åka imorgon igen.
Åkte 10 mil idag från granö till holmsund med längre stop i brännland, umeå och tillslut holmsund.

Gick riktigt bra att åka idag även ifall ena hälsenan är ordentligt förstörd, antar att längtan att komma fram gjorde det lite enklare i uppförsbackarna. Åkte e12an till vännäs, därifrån åkte jag över överboda till brännland där parkinsonförbundets ordförande i västerbotten bjöd på en trevlig lunch! Krigade sedan ner på stan där jag fick champange och träffa lite familj.

Tog sedan sista 2 milen i ett svep med backup av två andra longboard åkare den sista biten för att slutligen nå havet klockan 18.15. Vilken känsla! Åkte förbi alla de som åkt ut för att möta upp mig(tack allihopa) och slängde mig direkt i havet för att sätta punkt för det här äventyret. Sen blev det champange och seger-krans! Skit kul!
Blev sedan en trevlig grillfest hos min flickväns mor. Perfekt kväll alltså!

Vill tacka alla som donerat till parkinsonfonden och som stöttat mig på olika sätt. Familj, vänner, sponsorer och bara hjälpsamma människor efter vägen. Det har verkligen hjälpt till att hålla motivationen uppe när det varit tungt. Jag kommer i dagarna skriva ihop ett inlägg om hela resan med bilder m.m. Jag är tyvärr lite för trött och slut just nu för att orka göra det. :D
Må väl och åk mera longboard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0