3 mil från Lycksele

HejHej bloggen, idag har det sugit att vara longboard åkareåkare. Har åkt i ungefär 7 mil varav 5 i regn. Slitit rejält på bräda och psyke.. Regnar de imorgon kommer jag ta en vilodag. Brädan har svält upp lite vilket nog inte är så bra, är lite trött på att det känns som att oddsen är emot mig med dåliga vägar, väder och vind . 28mil gjorda och ungefär 17 kvar. Otroligt vad milen går fort när man har roligt... :-) dagens ros till det trevliga paret som bjöd på mat, kaffe och värme i deras stuga då jag i förtvivlan och ösregn sökte skydd!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Bra jobbat! Roligt att kunna följa resan på bloggen, ta det lugnt ute i trafiken och se upp för renarna!

Skänker 50 kronor till Parkinsonfonden direkt, hade aldrig kommit på tanken om det inte vore för det här.



/ Jesper

2012-06-10 @ 17:25:01
Postat av: Johan

Kul att du uppskattar de jesper. Lovar att åka en mil extra när jag inte orkar längre som tack!

2012-06-10 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0